Skip to content

För att vi ska kunna lägga upp träning /fysiskt aktivitet /  kost- och träningsschema så personligt som möjligt och skräddarsy det efter just dig, och dina behov och  så behöver du fylla i lite uppgifter nedan.

Deklarationen är uppdelad i tre formulär som du fyller i och skickar in separat. Om du vill finns det längst ner en utskrivbar variant som du kan skriva ut och fylla i manuellt.

1. Hälsodeklaration

Namn(Obligatoriskt)
Arbete(Obligatoriskt)

Har du testar någon träningsmetoder/-scheman:
Vill du lägga till fler rader klicka på + tecknet.
Vilka tidpunkter äter du på:(Obligatoriskt)
Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Kvällsmat
 
Skriv nej om du inte äter en måltid!
Har du tidigare haft en osund relation till kost/träning:(Obligatoriskt)
Använder du kosttillskott och i så fall vilka:(Obligatoriskt)
Har du några sjukdomar:(Obligatoriskt)
Äter du några mediciner:(Obligatoriskt)
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

2. Kostanalys

Svara på dessa frågor under 5 dagar framöver för en matdagbok och skriver ner exakt allt du stoppar i dig du får tillgång till app där du förr all mat och dryck Detta kallas att kost registrera och är ett mycket viktigt moment för att lyckas med ett kost upplägg. Genom denna kostanalys kan man  se vad som brister respektive vad som är bra med din nuvarande kost.

Vi går igenom din kostanalys tillsammans och du får feedback och professionell rådgivning utifrån den.

Namn(Obligatoriskt)
Skriv ned vad du äter och när du äter det. Uppskatta mängden efter bästa förmåga.(Obligatoriskt)
Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Kvällsmål
 
Klicka på plustecknet efter raden för att lägga till fler dagar, brukar du inte äta en måltid skriv ordet inget i fältet.

2. Träningsanalys

Under 5 dagar ska du fylla i exakt hur aktiv du är i din vardag Denna analys är oerhört viktigt för att kunna se hur vi ska lägga upp din  träning/fysiska aktivitet 

Tränar du inget i dagsläget skriver du det. Det går även bra att skriva ned hur du brukar träna.

 Detta är frivilligt men ett råd /vill ni inte att vi ska se er på bild gör de för er egen skull .

Men det  underlättar  vårt arbete om du skickar med några bilder på hur du ser ut idag och beskriver vad det är du önskar att förändra. Då kan du få feedback på om detta är realistiskt eller inte.

Bilderna kommer aldrig publiceras någonstans utan ditt medgivande.

Sist men inte minst vi jobbar för en bättre hälsa och välmående i vardagen .

All träning är för din egen skull och jämför dig ALDRIG med någon annan .

Vi har ALLA olika förutsättning !

Namn(Obligatoriskt)
Dra filer hit eller
Max filstorlek: 256 MB.

    Ladda ner och fyll i utan dator

    Vill du fylla i deklarationen manuellt kan du ladda ner och skriva ut den här:

    För att vi ska kunna lägga upp träning /fysiskt aktivitet /  kost- och träningsschema så personligt som möjligt och skräddarsy det efter just dig, och dina behov och  så behöver du fylla i lite uppgifter nedan.

    Deklarationen är uppdelad i tre formulär som du fyller i och skickar in separat. Om du vill finns det längst ner en utskrivbar variant som du kan skriva ut och fylla i manuellt.

    1. Hälsodeklaration

    Namn(Obligatoriskt)
    Arbete(Obligatoriskt)

    Har du testar någon träningsmetoder/-scheman:
    Vill du lägga till fler rader klicka på + tecknet.
    Vilka tidpunkter äter du på:(Obligatoriskt)
    Frukost
    Mellanmål
    Lunch
    Mellanmål
    Middag
    Kvällsmat
     
    Skriv nej om du inte äter en måltid!
    Har du tidigare haft en osund relation till kost/träning:(Obligatoriskt)
    Använder du kosttillskott och i så fall vilka:(Obligatoriskt)
    Har du några sjukdomar:(Obligatoriskt)
    Äter du några mediciner:(Obligatoriskt)
    Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

    2. Kostanalys

    Svara på dessa frågor under 5 dagar framöver för en matdagbok och skriver ner exakt allt du stoppar i dig du får tillgång till app där du förr all mat och dryck Detta kallas att kost registrera och är ett mycket viktigt moment för att lyckas med ett kost upplägg. Genom denna kostanalys kan man  se vad som brister respektive vad som är bra med din nuvarande kost.

    Vi går igenom din kostanalys tillsammans och du får feedback och professionell rådgivning utifrån den.

    Namn(Obligatoriskt)
    Skriv ned vad du äter och när du äter det. Uppskatta mängden efter bästa förmåga.(Obligatoriskt)
    Frukost
    Mellanmål
    Lunch
    Mellanmål
    Middag
    Kvällsmål
     
    Klicka på plustecknet efter raden för att lägga till fler dagar, brukar du inte äta en måltid skriv ordet inget i fältet.

    2. Träningsanalys

    Under 5 dagar ska du fylla i exakt hur aktiv du är i din vardag Denna analys är oerhört viktigt för att kunna se hur vi ska lägga upp din  träning/fysiska aktivitet 

    Tränar du inget i dagsläget skriver du det. Det går även bra att skriva ned hur du brukar träna.

     Detta är frivilligt men ett råd /vill ni inte att vi ska se er på bild gör de för er egen skull .

    Men det  underlättar  vårt arbete om du skickar med några bilder på hur du ser ut idag och beskriver vad det är du önskar att förändra. Då kan du få feedback på om detta är realistiskt eller inte.

    Bilderna kommer aldrig publiceras någonstans utan ditt medgivande.

    Sist men inte minst vi jobbar för en bättre hälsa och välmående i vardagen .

    All träning är för din egen skull och jämför dig ALDRIG med någon annan .

    Vi har ALLA olika förutsättning !

    Namn(Obligatoriskt)
    Dra filer hit eller
    Max filstorlek: 256 MB.

      Ladda ner och fyll i utan dator

      Vill du fylla i deklarationen manuellt kan du ladda ner och skriva ut den här:

      För att vi ska kunna lägga upp träning /fysiskt aktivitet /  kost- och träningsschema så personligt som möjligt och skräddarsy det efter just dig, och dina behov och  så behöver du fylla i lite uppgifter nedan.

      Deklarationen är uppdelad i tre formulär som du fyller i och skickar in separat. Om du vill finns det längst ner en utskrivbar variant som du kan skriva ut och fylla i manuellt.

      1. Hälsodeklaration

      Namn(Obligatoriskt)
      Arbete(Obligatoriskt)

      Har du testar någon träningsmetoder/-scheman:
      Vill du lägga till fler rader klicka på + tecknet.
      Vilka tidpunkter äter du på:(Obligatoriskt)
      Frukost
      Mellanmål
      Lunch
      Mellanmål
      Middag
      Kvällsmat
       
      Skriv nej om du inte äter en måltid!
      Har du tidigare haft en osund relation till kost/träning:(Obligatoriskt)
      Använder du kosttillskott och i så fall vilka:(Obligatoriskt)
      Har du några sjukdomar:(Obligatoriskt)
      Äter du några mediciner:(Obligatoriskt)
      Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

      2. Kostanalys

      Svara på dessa frågor under 5 dagar framöver för en matdagbok och skriver ner exakt allt du stoppar i dig du får tillgång till app där du förr all mat och dryck Detta kallas att kost registrera och är ett mycket viktigt moment för att lyckas med ett kost upplägg. Genom denna kostanalys kan man  se vad som brister respektive vad som är bra med din nuvarande kost.

      Vi går igenom din kostanalys tillsammans och du får feedback och professionell rådgivning utifrån den.

      Namn(Obligatoriskt)
      Skriv ned vad du äter och när du äter det. Uppskatta mängden efter bästa förmåga.(Obligatoriskt)
      Frukost
      Mellanmål
      Lunch
      Mellanmål
      Middag
      Kvällsmål
       
      Klicka på plustecknet efter raden för att lägga till fler dagar, brukar du inte äta en måltid skriv ordet inget i fältet.

      2. Träningsanalys

      Under 5 dagar ska du fylla i exakt hur aktiv du är i din vardag Denna analys är oerhört viktigt för att kunna se hur vi ska lägga upp din  träning/fysiska aktivitet 

      Tränar du inget i dagsläget skriver du det. Det går även bra att skriva ned hur du brukar träna.

       Detta är frivilligt men ett råd /vill ni inte att vi ska se er på bild gör de för er egen skull .

      Men det  underlättar  vårt arbete om du skickar med några bilder på hur du ser ut idag och beskriver vad det är du önskar att förändra. Då kan du få feedback på om detta är realistiskt eller inte.

      Bilderna kommer aldrig publiceras någonstans utan ditt medgivande.

      Sist men inte minst vi jobbar för en bättre hälsa och välmående i vardagen .

      All träning är för din egen skull och jämför dig ALDRIG med någon annan .

      Vi har ALLA olika förutsättning !

      Namn(Obligatoriskt)
      Dra filer hit eller
      Max filstorlek: 256 MB.

        Ladda ner och fyll i utan dator

        Vill du fylla i deklarationen manuellt kan du ladda ner och skriva ut den här:

        Kontakta oss

        ALSTERMO

        Öppettider

        DYGNET RUNT
        ALLA DAGAR

        LENHOVDA

        Öppettider

        VARDAGAR 05-22
        LÖR-SÖN 07-21

        Telefon: 076-3056677

        SMS:a eller maila så ringer jag upp när jag hinner.

        e-post: lindasfitnesscenter@gmail.com

        Lindas Fitnesscenter